Service på Viper rengøringsmaskiner
Vi tilbyder landsdækkende service i samarbejde med professionelle serviceteknikere.
Har du et problem, der er omfattet af garanti eller reklamationsret, så kontakt Viper kundeservice på 72 18 21 00 - vi hjælper også gerne med betjeningsproblemer og andet relateret til den daglige brug af dit Viper rengøringsprodukt.
Du kan også skrive til kundeservice på mail kundeservice.dk@nilfisk.com.
Garantivilkår for Viper-maskiner
- Der skal fremvises kvittering eller faktura for købet.
- Garantien gælder i 12 måneder fra leveringsdato.
Viper-maskiner
På samtlige maskiner i Vipers produktsortiment ydes 12 måneders garanti mod fabrikations- og materialefejl.
Garantien gælder ikke for skader, der er opstået som en direkte eller indirekte følge af forkert anvendelse, eller som skyldes normal slitage.
Som eksempler på forkert anvendelse kan nævnes: Brug af snavset vand, udsættelse for slag/stød og frostskader.
Normal slitage omfatter bl.a. nedenstående dele i de pågældende produkter:
Støvsugere
- Mundstykker/slanger/filtre/kul mv.
Våd-/tørsugere
- Mundstykker/slanger/filtre mv.
Gulvvaskere
- Sugegummi/børster/rondeller mv.
I 12 måneder fra leveringsdato sørger Viper for reservedele og arbejdsløn, mens kunden skal betale øvrige udgifter såsom kørsel, fragt osv.
Viper-maskinen skal indleveres til nærmeste godkendte serviceværksted. Information om godkendte serviceværksteder fås ved henvendelse til kundeservice. Viper betaler returfragt til kunden fra godkendt serviceværksted i forbindelse med godkendte garantireparationer.
For batterier og ladere gælder producentens garantivilkår.
Ikke-berettigede garantireparationer vil blive faktureret af Viper.
Download pdf af garantivilkår her.