Service på Viper rengøringsmaskiner

Vi tilbyder landsdækkende service i samarbejde med professionelle serviceteknikere.

Har du et problem, der er omfattet af garanti eller reklamationsret, så kontakt Viper kundeservice på 72 18 21 00 - vi hjælper også gerne med betjeningsproblemer og andet relateret til den daglige brug af dit Viper rengøringsprodukt. 

Du kan også skrive til kundeservice på mail kundeservice.dk@nilfisk.com ​ 


Garantivilkår for Viper-maskiner

  • Der skal fremvises kvittering eller faktura for købet.
  • Garantien gælder i 12 måneder fra leveringsdato.

Viper-maskiner
På samtlige maskiner i Vipers produktsortiment ydes 12 måneders garanti mod fabrikations- og materialefejl.
Garantien gælder ikke for skader, der er opstået som en direkte eller indirekte følge af forkert anvendelse, eller som skyldes normal slitage.
Som eksempler på forkert anvendelse kan nævnes: Brug af snavset vand, udsættelse for slag/stød og frostskader. 

Normal slitage omfatter bl.a. nedenstående dele i de pågældende produkter: 

Støvsugere 

  • Mundstykker/slanger/filtre/kul mv. 

Våd-/tørsugere

  • Mundstykker/slanger/filtre mv.

Gulvvaskere 

  • Sugegummi/børster/rondeller mv. 

I 12 måneder fra leveringsdato sørger Viper for reservedele og arbejdsløn, mens kunden skal betale øvrige udgifter såsom kørsel, fragt osv.
Viper-maskinen skal indleveres til nærmeste godkendte serviceværksted. Information om godkendte serviceværksteder fås ved henvendelse til kundeservice. Viper betaler returfragt til kunden fra godkendt serviceværksted i forbindelse med godkendte garantireparationer.

For batterier og ladere gælder producentens garantivilkår. 

Ikke-berettigede garantireparationer vil blive faktureret af Viper.

 

Download pdf af garantivilkår her.​​​​